Hanna

Jag heter Hanna Moberg, född 99. Jag började rida när jag var mindre på Häringe, en ridskola med islandshästar. Redan första gången var jag ute och galopperade i skogen, innan dess hade jag endast ridit några gånger på min mammas dårvarande medryttarhäst.
Jag var sedan medryttare på en B-ponny vid namn Stella. Red henne i 2 år men slutade för att jag var förlång på henne. Med Stella startade jag några lokala tävlingar, hoppade även en heldel terräng med henne.
 
Nu rider jag Candy ca 2-3 gånger i veckan och det går för det mesta bra!. I februari när vi flyttade till lyckås så har vi även börjat hoppa henne. Jag vill i framtiden komma ut på hopptävlingar med Candy. Hon har en väldigt fin hoppteknik och när hon väl är med och samarbetar så går det super!

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::