New in

Vart o shoppat båda de häst o t mig själv de senaste dagarna. Köpte nytt schabrak, då de flesta jag har ska säljas/kastas. Så behöver lite nya.
Vi var även o beställde tid o kollade ut dressyrsadel till Candy. Så på lördag ska vi passa ut sadel till henne.

Sen igår va jag i Farsta o handlade bara nödvändigt. Köpte skor t balen och sen smink o andra småsaker. De tråkigast att shoppa med mest nödvändiga.

På lördag ska jag klippa mig, hatar verkligen mitt extremt överlånga hår, ser så skabbigt ut. Så klipper det nog rätt kort o färgar. Sen på söndag har vi bokat tid för att fixa naglarna, yey.

Idag ska vi dra t grönan, kommer säkert va grymt mycket folk. Så väntar just nu på att Tora o nikita ska komma över så fixar vi oss tsm. Sen väntar vi även på min nya skolavslutningsklänning!


Kommentarer
Postat av: vickan

BAKLUCKELOPPIS
på Fors Gård
Kom och sälj dina hästprylar som inte längre används!
(och fynda nya saker)
Vart: Fors Gård, Fors 29, Västerhaninge
När: 30:e juni
Tid: från kl. 11.00
Det kostar 50 kr att ställa upp sitt bord och sälja!
(Medtag eget bord eller hyr av oss för 50 kr extra)
Det behöver inte vara just hästsaker du säljer, men
undvik att ta med stora föremål såsom möbler,
det du säljer ska få plats i bakluckan!
Avgiften betalas i vårt café innan bordet sätts upp på anvisad plats!
I vårt café kan du köpa kaffe, läsk, fikabröd, godis, mm!
Välkomna!

Fors Ryttarsällskap

2013-06-06 @ 11:37:44
URL: http://vickanpickan.blogg.se

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::