Stoppa näthatet

Alla gå in o följ @instagramspolis på instagram. Jag vet att det bara är ett utav alla anti nätmobbning men det är alltid något. Med hjälp av flera så kan vi få bort det.

De är sjukt hur folk kan skapa ett konto bara för att trycka ner en annan person. Jag har ju själv vart med om det men jag hade turen att de kontor blev bort taget för att så många anmälde det. Jag hade turen att jag har över 2000 följare på min instagram som tog sig tiden att anmäla.
Jag vet att många inte har den möjligheten och att man sitter där hjälp lös o ser på medans någon hänger ut en på internet.. Sånt ska inte få finnas med hjälp av alla dessa konton kan vi göra skillnad.
Det tar några sekunder att anmäla ett konto inte mer. Den tiden har du.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::