Det visste du inte om mig...

...det var en tjej som skapade ett konto på instagram o döpte det till "badridersonig" eller något sånt o laddade upp en bild på mig, kontot togs bort inom kort då det inte blev uppskattat utav någon.

...jag har otroligt svårt att komma ihåg saker.

...min högsta dröm är att antingen äga en gård o försörja mig på att rida till hästar för försäljning eller resa runt i världen o försörja mig på fotografering.

...min största forbi är dagmaskar o larver. Va en dag när jag va mindre jag sprang gråtandes i panik t skolan för de va dagmaskar ute. Får kräkningar o tycker bara dom e extremt äckliga

...jag stör mig sjukt mycket på vissa så kallade "insaorrar" som ständigt lägger upp bilder på mat o frukter skurna som hjärtan.

...till hösten är de planerat jag ska starta lokalt dressyr med Candy <3
...jag fyller år om mindre än en månad!!


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::