Nikita

Hej jag e en tjej på 14 barre! född 99 och går i 7:an. jag som alla andra är också från lyckås som e med i den här bloggen.

Jag har en foderhäst som jag ska ha i två år eller mer. Hon heter Merah-Bella kallas för Mirran sto född 2006 från dalarna i Ludvika. vi ska ha henne för att meritera upp i hoppning till 120-130 cm typ för sen ska hon in i avelsboxen. Hon e svårriden till tusen man måste känna henne och hur hon fungerar för att kunna riden henne och när man rider henne så får man inte störa henne för då blir hon upprörd och stressad och bara springer i från än och stark som in i helvete kan typ inte få stopp på henne och såklart så rider vi på corinas sett för det funkar bäst på en sån häst! 

Kan berätta lite om mej själv har ridit i ungefär hela mitt liv började när jag va 3 sen på ridskola när jag va 6 år gammal. Har haft lite medryttare hästar också och foderhästar och lånat hästar. Innan Mirran så lånade jag och min syrra två unghästar som heter Hilmer och Malte av Corina. Min dröm e att gå 160 hoppning och va lika duktig som Rolf Göran Bengtsson och Malin Baryard och alla andar världens stjärnor i världen! 

Här kommer lite bilder på mej och Mirran puss puss 
 
 

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::